§1 Przedmiot regulaminu
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług przez Restaurację 4 Seasons Bukraba Bartłomiej, ul. Zakopiańska 22b/11; 59-850 Świeradów – Zdrój NIP 692-219-41-97, zlokalizowaną w Rezydencji Aqua przy ulicy Urocza 7C, 58-580 Szklarska Poręba [RESTAURACJA 4 SEASONS] oraz zasady przebywania Gości na terenie Restauracji.
2. Na teren Restauracji składa się sala restauracyjna z bufetem śniadaniowym i kawowym oraz lobby bar znajdujący się przy recepcji Rezydencji Aqua.
3. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Restauracji.
4. Treść regulaminu jest udostępniona w widocznym miejscu na terenie Restauracji oraz na stronie internetowej Restauracji pod adresem: www.restauracja4s.pl
5. Ilekroć w regulaminie jest mowa o Restauracji wszelkie postanowienia niniejszego regulaminu dotyczą się zarówno pomieszczeń restauracji oraz lobby.
§2 Postanowienia ogólne
1. Restauracja i lobby bar są objęte stałym monitoringiem.
2. Na terenie Restauracji i lobby baru można spożywać wyłącznie posiłki i napoje zakupione na miejscu, chyba że dokument zatwierdzony przez menadżera Restauracji stwierdza inaczej.
3. Restauracja nie sprzedaje alkoholu osobom poniżej 18. roku życia oraz osobom nietrzeźwym.
4. Restauracja ma prawo odmówić świadczenia usług Gościom zachowującym się w niekulturalny sposób, w tym zwłaszcza osobom pijanym i agresywnym.
5. Na terenie Restauracji nie jest akceptowana obecność zwierząt, z wyjątkiem psów asystujących osobom niepełnosprawnym, na podstawie certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego, a o bezpieczeństwo jego i pozostałych osób dba jego właściciel.
6. Palenie papierosów oraz e-papierosów na terenie Restauracji jest zabronione.
§3 Zasady odpowiedzialności
1. Restauracja nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie przedmioty posiadające wartość (materialną, naukową, artystyczną) pozostawione przez Gości na terenie Restauracji.
2. Dzieci w wieku poniżej lat 13. powinny znajdować się pod stałym nadzorem rodziców lub opiekunów prawnych, którzy ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
3. Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia mienia należącego do Restauracji powstałe z ich winy i zobowiązani są do pokrycia spowodowanych przez nich strat materialnych.
4. Gość powinien zawiadomić pracowników obsługi Restauracji o wystąpieniu jakiejkolwiek szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
§4 Zwrot rzeczy pozostawionych w restauracji
1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione przez Gości na terenie Restauracji mogą zostać odebrane osobiście bądź odesłane na adres wskazany przez Gościa, na jego koszt.
2. Przedmioty, o których mowa w ust. 1 powyżej, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej, będą przechowywane w Restauracji przez okres jednego miesiąca, a po upływie tego okresu przedmioty te zostaną zutylizowane.
3. Ze względu na swoje właściwości, artykuły spożywcze będą przechowywane przez Restaurację maksymalnie przez 2 dni.
§5 Reklamacje
1. W przypadku jakichkolwiek uwag bądź zastrzeżeń co do jakości serwowanych dań, poziomu obsługi kelnerskiej oraz czystości i porządku na terenie Restauracji, Goście powinni niezwłocznie zgłaszać je pracownikom obsługi Restauracji lub pod numerem telefonu + 48 606 670 370 ewentualnie mailowo: info@restauracja4s.pl
§6 Rezerwacje
1. Rezerwacji można dokonać telefonicznie pod numerem +48 606 670 370 lub osobiście w Restauracji.
2. Dokonując rezerwacji należy wskazać dzień i godzinę planowanej rezerwacji oraz imię, nazwisko i numer kontaktowy osoby, numer pokoju, na rzecz której rezerwacja ma zostać dokonana.
3. Dokonując rezerwacji należy wskazać konkretną liczbę Gości, dla której rezerwacja ma być dokonana. Liczba Gości przy stoliku nie może być większa niż określona w rezerwacji. Jeśli liczba Gości okaże się większa, Restauracja nie może zagwarantować dostępności stolika mogącego pomieścić taką zwiększoną liczbę Gości.
4. Dokonując rezerwacji, dzieci należy liczyć jak osoby dorosłe.
5. Rezerwacja jest ważna przez 15 minut licząc od ustalonej i potwierdzonej godziny rezerwacji. Po upływie tego czasu rezerwacja przepada, a stolik zostaje zwolniony.
Na życzenie Gości (informacja telefoniczna) istnieje możliwość przedłużenia czasu rezerwacji stolika ponad minut.
6. Rezerwacja stolika w Restauracji wymaga wpłaty zadatku wyłącznie w przypadku rezerwacji stolika dla grupy 8 Gości i więcej, w godzinach 18.00 - 23.00.
Zadatek wynosi w takim przypadku 300 zł/ stolik.
7. Wpłaty zadatku, można dokonać bezpośrednio w Restauracji lub przelewem na następujący numer rachunku bankowego: 17 1140 2004 0000 3302 7408 4371
8. Wpłacony zadatek w każdym przypadku stanowi kwotę, która zostanie Gościom odliczona od końcowego rachunku, jest ona wykorzystywana na zakup napoi i posiłków.
9. W przypadku rezygnacji z rezerwacji do 2 godzin przed zarezerwowanym terminem, Restauracja zwraca wpłacony zadatek w pełnej wysokości.
10. W przypadku rezygnacji z rezerwacji na mniej niż 2 godziny przed zarezerwowanym terminem, wpłacony zadatek przepada. Wpłacony zadatek przepada również, w całości lub w części, w sytuacji określonej w § 2 ust. 4, § 6 ust. 5 oraz w sytuacji, w której kwota wpłaconego zadatku nie zostanie w całości wykorzystana na zakup napoi i jedzenia.
§7 Wydawanie posiłków / oferty specjalne
1. Restauracja serwuje posiłki w formie bufetu śniadaniowego w godzinach 8.00 – 10.30 oraz obiadokolacje w godzinach 16.00 – 19:00. W przypadku niższego obłożenia, Restauracja zastrzega sobie możliwość zmiany formy podawania śniadań ze śniadań bufetowych na formułę zimny bufet oraz ciepłe dania do wyboru.
W przypadku obiadokolacji dania bufetowe gorące zastępowane mogą być zestawami do wyboru serwowanymi do stolika. W obu przypadkach nielimitowany dostęp do napojów tj. kawa, herbata, soki pozostaje bez zmian. Gość dokonuje wyboru zestawu w momencie zameldowania, poprzez zaznaczenie pakietu bądź jego opcji do wyboru według formularza/ ankiety znajdującej się w recepcji hotelu lub w barze restauracji.
2. Sprzedaż pakietów pobytowych z ofertą specjalną restauracji, polega na dokonaniu zakupu wyżywienia w ramach pobytu. Do wyboru Gość otrzymuje zestawy do wyboru, właściwe dla określonej promocji. Nie ma możliwości zmian ich składu oraz wymiany dań i napojów pomiędzy pakietami. W przypadku zakupu zestawów promocyjnych Gościom przysługuje prawo pierwszeństwa rezerwacji stolika.
3. Restauracja a’la carte czynna jest w godzinach:
• od niedzieli do czwartku: 14.00 - 21.00, bar 14.00 - 22.00
• w piątki i soboty: 14.00 - 22.00, bar 14.00 - 23.00.
§8 Postanowienia końcowe
1. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, Gość, który łamie jego postanowienia zobowiązany jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań pracowników obsługi Restauracji oraz do zapłaty za ewentualne poczynione szkody i zniszczenia.
2. Informacja o zakresie oraz zasadach przetwarzania danych osobowych przez Restaurację znajduje się w osobnym dokumencie, opublikowanym na stronie internetowej Restauracji oraz na żądanie do wglądu u obsługi Restauracji.
3. Zmiana regulaminu wchodzi w życie po upływie 14 dni od powiadomienia o niej poprzez publikację zmienionego regulaminu na stronie internetowej Restauracji oraz wywieszenie zmienionego regulaminu w widocznym miejscu w Restauracji.
4. Każdy Gość Restauracji powinien zapoznać się z niniejszym regulaminem. Przebywanie na terenie Restauracji oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
5. Regulamin obowiązuje od dnia 01.04.2024 roku.
Urocza 7A, 7B, 7C, 7D, 7E
58-580 Szklarska Poręba
+48 75 619-96-19
+48 57 718 86 88
recepcja@rezydencjaaqua.pl
Operatorem obiektu jest
REZYDENCJA SZKLARSKA PORĘBA Sp. z o.o.
ul. Szkolna 5/7
58-500 Jelenia Góra
NIP: 6112797981
Regon: 381510556