Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Informujemy, że Administratorem danych jest Rezydencja Szklarska Poręba Sp. z o.o. z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Szkolna 5/7. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Opis stanowiska - zakres obowiązków:
- zarządzanie i koordynacja pracy Służby Pięter;
- zapewnianie czystości pokoi hotelowych oraz części ogólnodostępnych w obiekcie;
- ustalenie grafików pracy podległego zespołu i nadzorowanie pracy;
- przeprowadzenie inwentaryzacji, dokonywanie zamówień środków czystości itp.;
- bieżąca kontrola kosztów;
- wdrażanie procedur i szkolenie podległych pracowników;
- współpraca z pralnią, zespołem recepcjonistów oraz kierownikiem technicznym i menagerem obiektu;
Oczekujemy od Ciebie:
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz zespołu;
- umiejętność efektywnego zarządzania jak i motywowania podległego zespołu;
- sumienność, dokładność, rzetelność, wysoka kultura osobista;
- odporność na stres;
- dyspozycyjność i elastyczność w zarządzaniu czasem pracy;
Oferujemy:
- okres próbny trwający min. 1 miesiąc;
- w zależności od predyspozycji kandydata przedłużenie okresu próbnego lub zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- elastyczny grafik pracy w oparciu o potrzeby pracownika;
- terminowe wypłaty oraz dodatek do wynagrodzenia w postaci atrakcyjnego systemu prowizji;
- możliwość rozwoju, otwarta ścieżka kariery;
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy: biuro@rezydencjaaqua.pl w tytule maila wpisując: CV Kierownik Housekeepingu, lub prośba o kontakt telefoniczny pod numerem: 578 055 488 - Paulina Młodnicka Menadżer Obiektu.
Opis stanowiska:
- współtworzenie strategii sprzedażowo-marketingowej
- przygotowywanie planów strategicznych, planów marketingowych i projekcji celów
- analizowanie cen konkurencji – w zależności od sezonu i pory roku, rabatów, promocji
- zbieranie i raportowanie danych sprzedażowych
- realizacja wyznaczonych celów biznesowych,
- monitorowanie działań konkurencji, trendów branżowych, marketingowych i oczekiwań klientów,
- praktyczna znajomość narzędzi do automatyzacji procesów marketingowych poparta doświadczeniem,
- planowanie działań marketingowych adresowanych do poszczególnych odbiorców,
- przygotowywanie i prowadzenie działań marketingowych stymulujących sprzedaż,
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Oczekujemy od Ciebie:
- doświadczenia na tym lub podobnym stanowisku związanym ze sprzedażą i marketingiem w hotelu
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- organizacja pracy własnej a także umiejętności pracy w zespole
- komunikatywność, otwartość, pozytywne nastawienie
- umiejętność planowania, analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu
- samodzielność, odpowiedzialność i inicjatywa oraz zaangażowanie w powierzone obowiązki
- rzetelność, skrupulatność, terminowość oraz dbałość o szczegóły,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
-znajomość pakietu Office (Word, Excel)
- nastawienie na efektywność prowadzonych działań
- kreatywność oraz chęć nieustannego rozwoju
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o formę współpracy zgodną z Twoimi preferencjami,
- możliwość rozwoju zawodowego w strukturach hotelu
- dobrą, przyjazną atmosferę w pracy
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- darmowy parking
- elastyczny czas pracy
- ciekawe i ambitne zadania w szybko rozwijającej się firmie
- przyjazną atmosferę pracy w pełnym pozytywnej energii i zgranym zespole,
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy: biuro@rezydencjaaqua.pl w tytule maila wpisując: CV Specjalista ds. Marketingu i Analiz, lub prośba o kontakt telefoniczny pod numerem: 578 055 488 - Paulina Młodnicka Menadżer Obiektu.
Jeśli jesteś osobą, której pozytywna energia przyciąga ludzi i sprawia, że już podczas procesu rezerwacji zagości na ich twarzach uśmiech – szukamy właśnie Ciebie.
Chcemy zapewnić Naszym Gościom:
- profesjonalną obsługę pozwalająca na zbudowanie długotrwałych relacji;
- klarowne informacje dotyczące pobytu przekazywane podczas procesu check in i w trakcie trwania pobytu;
- natychmiastową pomoc przy najdrobniejszych problemach;
- perfekcyjnie przygotowane dokumenty rozliczające pobyt;
Do Twoich zadań będzie należało:
- zapewnienie wysokiej jakości usług realizowanych przez recepcję,
- organizacja (ustalanie grafiku pracy) i nadzór pracy zespołu recepcji,
- raportowanie danych do menedżera,
- współpraca z innymi działami w celu organizacji pracy obiektu,
- nadzór nad dokumentami sprzedaży,
- identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję Gości i pracowników.
Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:
- doświadczenie na stanowisku kierownika recepcji,
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- umiejętność organizacji pracy, ustalania priorytetów, realizacji wyznaczonych celów w określonym czasie,
- odznaczanie się nienaganną prezencją i wysoką kulturą osobistą,
- umiejętność obsługi komputera i praktyczna znajomości MS Office,
- znajomość obsługi systemu hotelowego Premium Hotel będzie dodatkowym atutem,
- mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
Dla przyszłych kandydatów oferujemy:
- pracę bez zmian nocnych;
- okres próbny trwający min. 1 miesiąc;
- w zależności od predyspozycji kandydata przedłużenie okresu próbnego lub zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- elastyczny grafik pracy w oparciu o potrzeby pracownika;
- dodatek do wynagrodzenia w postaci atrakcyjnego systemu prowizji;
- możliwość rozwoju, otwarta ścieżka kariery;
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy: biuro@rezydencjaaqua.pl w tytule maila wpisując: CV Kierownik Recepcji, lub prośba o kontakt telefoniczny pod numerem: 578 055 488 - Paulina Młodnicka Menadżer Obiektu.
Jeśli jesteś osobą, której pozytywna energia przyciąga ludzi i sprawia, że już podczas procesu rezerwacji zagości na ich twarzach uśmiech – szukamy właśnie Ciebie.
Zadania:
drobne naprawy serwisowe i konserwacyjne,
usuwanie awarii instalacji i urządzeń niewymagających ingerencji wyspecjalizowanych firm,
prace remontowo-naprawcze,
utrzymanie czystości na obiekcie i terenie należącym do niego.
Wymagania:
doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,
samodyscyplina i dbałość o powierzone narzędzia i sprzęt,
mile widziane prawo jazdy kat. B oraz uprawnienia elektryczne.
Oferujemy:
umowę o pracę na pełen etat,
praca dwuzmianowa w godzinach 7:00-22:00,
stabilne zatrudnienie,
satysfakcjonujące wynagrodzenie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy: biuro@rezydencjaaqua.pl w tytule maila wpisując: CV Techniczny/konserwator obiektu lub prośba o kontakt telefoniczny pod numerem: 578 055 488 - Paulina Młodnicka Menadżer Obiektu.
Urocza 7A
58-580 Szklarska Poręba